Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Δεν θέλει παντρειές η Νατάσσα!


Για την προσωπική της ζωή και για το ενδεχόμενο ακόμα ενός γάμου μίλησε η Νατάσα Θεοδωρίδου, σ ε συνέντευξή της στο Down Town Κύπρου.
 
«Ο γάμος είναι μεγάλη δέσμευση. Όπως ξέρετε το προσπάθησα δύο φορές, γιατί αγαπώ πάρα πολύ την οικογένεια -αν και θεωρώ ότι ούτως ή άλλως έχω δημιουργήσει μια πολύ δυνατή και δεμένη οικογένεια- αλλά ο γάμος θέλει πάρα πολλή δουλειά. Θέλει να αφήσεις λίγο τον εαυτό σου, να μην μπαίνεις πάντοτε μπροστά, να είσαι ένα βήμα πίσω, να κάνεις πολλή υπομονή, να σκέφτεσαι δύο και τρεις φορές τα πράγματα. Και ίσως εγώ να ήμουν λίγο “τεμπέλα” σε όλα αυτά», δήλωσε η τραγουδίστρια.
 
Όπως είπε η ίδια, έχει γίνει πιο επιφυλακτική με την πάροδο των χρόνων στον έρωτα. «Ναι. Παρόλο που αυτό έρχεται σε μεγάλη αντίθεση με τον χαρακτήρα μου. Τώρα βέβαια ωραία σας τα λέω αυτά αλλά, την ώρα που μου χτυπά ο έρωτας την πόρτα, εγώ ανοίγω και τα δύο φύλλα της πόρτας δεν ανοίγω μόνο το ένα. Και τότε είναι που διαψεύδω εγώ η ίδια τον εαυτό μου. (…) Δεν μου αρέσει να τσιγκουνεύομαι στα συναισθήματά μου ούτε να ταλαιπωρώ τους ανθρώπους που είναι δίπλα μου ως σύντροφοι».





Πηγή
http://www.starwalkersng.gr/node/1158

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου