Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

5 χρόνια δισκογραφικής απουσίας προγραμματίζει η Adele(?)

Μετά την εντυπωσιακή επικράτησή της στα Grammy Awards 2012 που ισοφαρίζουν το ρεκόρ της Beyoncé το 2010, με έξι βραβεία, η Adele σοκάρει τους θαυμαστές της αποκαλύπτοντας ότι από την επόμενη χρονιά, είναι πολύ πιθανό να σταματήσει να δημιουργεί νέα τραγούδια για περίπου πέντε χρόνια!

Σε συνέντευξή της που δημοσιεύτηκε στη Vogue Mαρτίου είπε τα εξής: «Δουλεύω συνέχεια τα τελευταία χρόνια και όλες μου οι σχέσεις αποτυγχάνουν. Θα αποχαιρετίσω το κοινό για 4-5 χρόνια. Τουλάχιστον θα έχω χρόνο να είμαι ερωτευμένη. Και όταν είμαι ερωτευμένη, είμαι χαρούμενη. Δεν ξέρω τι θα κάνω εκείνη την εποχή. Ίσως να παντρευτώ και να ανοίξω ένα τεράστιο σπίτι με ένα μεγάλο κήπο λαχανικών!»

Ας ελπίσουμε πως η τραγουδίστρια θα καταφέρει να συνδυάσει καριέρα με προσωπική ζωή και θα παραμείνει κοντά μας κυκλοφορώντας ακόμα περισσότερα από τα τραγούδια της που τόσο έχει αγαπήσει ο κόσμος.




Πηγή
http://www.starwalkersng.gr/node/755

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου